© Aydın Kent Haber

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMI

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMI

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ’NDEN VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMI

 ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmaya devam eden Aydın Büyükşehir Belediyesi, bu yıl da geleneksel aşure ikramını sürdürdü. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu; Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.

 

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER