Buharkentliler Yaz Akşamında Sinema Keyfinde Buluştu
GÜNCELBuharkentliler Yaz Akşamında Sinema Keyfinde Buluştu
Buharkent’te Açık Hava Sineması Coşkusu: Cumhuriyet Meydanı Doldu Taştı
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından düzenlenen Açık Hava Sineması etkinliği, Buharkent’te vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Buharkent Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen etkinlikte vatandaşlar yaz akşamını sinema keyfiyle geçirdi. Her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği etkinlik, meydanda renkli görüntülere sahne oldu.
Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda etkinliğe katkılarından dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederek, “Yaz akşamlarına renk katan bu güzel etkinlik için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Başkan Erol, Açık Hava Sineması etkinliğinin önümüzdeki hafta da aynı gün ve saatte devam edeceğini belirterek tüm vatandaşları etkinliğe davet etti.
İlginizi Çekebilir