© Aydın Kent Haber

Burak Zencirci’den Deprem Sonrası Geçmiş Olsun Mesajı

Burak Zencirci’den Deprem Sonrası Geçmiş Olsun Mesajı

Burak Zencirci’den Deprem Sonrası Geçmiş Olsun Mesajı

Aydın’ın Germencik ilçesinde meydana gelen 3.9 büyüklüğündeki depremin ardından Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci sosyal medya hesabından geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Başkan Zencirci, paylaşımında depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileterek şu ifadeleri kullandı:

“Merkezi ilçemiz olan 3.9 büyüklüğündeki depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.”

Depremin ardından bölgede herhangi bir olumsuzluğa ilişkin resmi açıklama yapılmazken, vatandaşlar kısa süreli panik yaşadı. 


 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER