NAZİLLİ’DE AYNA RÜZGARI ESTİ: VATANDAŞLAR MÜZİĞE DOYDU
GÜNCELNAZİLLİ’DE AYNA RÜZGARI ESTİ: VATANDAŞLAR MÜZİĞE DOYDU
NAZİLLİ’DE AYNA RÜZGARI ESTİ: VATANDAŞLAR MÜZİĞE DOYDU
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından düzenlenen kültür ve sanat etkinlikleri vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında Nazilli’de sahne alan sevilen müzik grubu Ayna, unutulmaz bir gece yaşattı.
Nazilli’de gerçekleştirilen konsere vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, yaz akşamına renk katan etkinlikte müzik dolu anlar yaşandı. Türk rock müziğinin sevilen gruplarından Ayna, birbirinden güzel şarkılarını Nazillililer için seslendirdi.
Sahne performansıyla büyük beğeni toplayan grup, sevilen eserlerini binlerce vatandaşla birlikte söylerken, konser alanını dolduran müzikseverler doyasıya eğlendi. Ayna’nın sahnesinde yer alan “30. Yıl” yazısı da grubun müzik yolculuğundaki önemli kilometre taşını gözler önüne serdi.
Gece boyunca coşkunun eksik olmadığı konserde vatandaşlar şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederken, Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği etkinlik yaz akşamına damga vurdu.
İlginizi Çekebilir