NAZİLLİ'DE İKİ MOTOSİKLET OTOMOBİLLE ÇARPIŞTI: 1 YARALI!
GÜNCELNAZİLLİ'DE İKİ MOTOSİKLET OTOMOBİLLE ÇARPIŞTI: 1 YARALI!
NAZİLLİ'DE İKİ MOTOSİKLET OTOMOBİLLE ÇARPIŞTI: 1 YARALI!
Nazilli’de gece saatlerinde meydana gelen trafik kazasında, ana caddeye dikkatsizce çıkan otomobile seyir halindeki iki motosiklet çarptı. Çarpışmanın etkisiyle yola savrulan bir motosiklet sürücüsü yaralanarak hastaneye kaldırıldı.
Kaza, gece saatlerinde Nazilli Sümer Mahallesi Hürriyet Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Hürriyet Caddesi üzerinde seyir halinde olan S.T. idaresindeki 13 ABF 896 plakalı motosiklet ile O.Ş. yönetimindeki 77 ADE 541 plakalı motosiklet yan yana ilerliyordu. O sırada Hacı Nuri Caddesi'nden çıkış yapan ve karşı sokağa geçmek isteyen O.Ç. idaresindeki 09 AGA 329 plakalı otomobil, dikkatsiz bir şekilde caddeye fırladı.
Otomobile Hızla Çarptılar
Caddede ilerleyen motosiklet sürücüleri, aniden önlerine çıkan otomobili fark etse de duramayarak araca hızla çarptı. Çarpmanın şiddetiyle motosikletler devrilirken, 13 ABF 896 plakalı motosikletin sürücüsü S.T. asfalt zemine savrularak kanlar içinde kaldı. Diğer motosiklet sürücüsü ise kazayı şans eseri yara almadan atlattı.
Yaralı Sürücü Hastaneye Kaldırıldı
Kazayı gören çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye hemen sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı motosiklet sürücüsü S.T.'ye ilk müdahaleyi kaza yerinde yaptıktan sonra ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırdı. Hastanede tedavi altına alınan S.T.’nin sağlık durumunun iyi olduğu ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlatırken, caddede ulaşım bir süre kontrollü olarak sağlandı.
İlginizi Çekebilir