Aydın
27 Haziran, 2026, Cumartesi
  • DOLAR
    44.46
  • EURO
    51.26
  • ALTIN
    6418.2
  • BIST
    12.698
  • BTC
    66309.879$

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU DİDİM’DE VATANDAŞLARI ‘YAZA MERHABA KONSERİ’ İLE BULUŞTURDU

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU DİDİM’DE VATANDAŞLARI ‘YAZA MERHABA KONSERİ’ İLE BULUŞTURDU
BAŞKAN ÇERÇİOĞLU DİDİM’DE VATANDAŞLARI ‘YAZA MERHABA KONSERİ’ İLE BULUŞTURDU

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

 

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

 

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

 

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.  Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!