Nazilli Belediyesi’nden Çölyak farkındalığı
Nazilli’de, Çölyak Haftası kapsamında toplumda farkındalık oluşturmak ve glütensiz beslenmenin önemine dikkat çekmek amacıyla özel bir tadım etkinliği düzenlenecek.
Nazilli Belediyesi iştiraki olan NAZBEL A.Ş. bünyesindeki Merkez Büfe, 'Çölyak Haftası'na Özel Glutensiz Ürün Tadım Etkinliği'ne ev sahipliği yapacak. 'Glutensiz ama keyfinden ödün yok' sloganıyla gerçekleştirilecek olan etkinlikte, çölyak hastaları ve glütensiz beslenmeyi tercih eden vatandaşlar bir araya gelerek lezzetli bir mola verecek. 13 Mayıs 2026 Çarşamba günü saat 17.00 ile 18.00 arasında gerçekleştirilecek etkinlik programında; glütensiz ürün tadımlarının yanı sıra katılımcılara çay ve kahve ikramı da yapılacak. Ayrıca etkinlik alanında kurulacak olan 'Mini Farkındalık Köşesi' ile çölyak hastalığı hakkında bilgilendirmeler yapılarak toplumsal duyarlılığın artırılması hedefleniyor.
Nazilli Belediyesi’nden Çölyak farkındalığı
Nazilli Belediyesi’nden Çölyak farkındalığı
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Kaya: “Çocuklarımız için parklarımızı yeniliyoruz”
- Aydın'da zira alan yangını
- AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MOBİL HALK EGE ET ARACINA DİDİM’DE YOĞUN İLGİ
- Apartmanı saran kötü koku acı gerçeği ortaya çıkarttı
- BAŞKAN ÇERÇİOĞLU VATANDAŞLARI AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİKLERİ İLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDİYOR
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.